بروشور چاپی

بروشور و ارتقاء فروش

[edgtf_dropcaps type=”normal” color=”#00b7d3″ background_color=””]ب[/edgtf_dropcaps]روشور ابزاری برای راهنمایی استفاده ، معرفی خدمات ، امکانات و … می باشد که از طرف تولید کننده ی کالا یا ارائه کننده ی خدمات ، در اختیار مصرف کننده یا مشتری قرار می گیرد .

بروشور های چند لتی در ابتدا یک صفخه ی بزرگ کاغذ تحریر ، گلاسه و … در گرماژ های مختلف هستند که پس از چند تا، به یک صفحه تبدیل می شوند .

به بروشورهای کاغذی با گرماژ پایین که چندین  تا  خورده و به عنوان دستورالعمل ، داخل جعبه هایی مثل جعبه های دارو قرار می گیرند ،  ” لیفلت ” نیز گفته می شود .

پمفلت”  ، نوعی رسانه آموزشی در ابعاد A4 است که به طور معمول به سه قسمت تقسیم می گردد . این رسانه می تواند آموزشی ، هشدار دهنده یا تبلیغاتی باشد . پامفلت ها با توجه به کم حجم بودن ، از حوصله ی فرد مطالعه کننده خارج نیست و در اکثر اوقات در مکان های عمومی ارائه می شود .

با توجه به در نظر گرفتن جنبه های تجاری ، بازاریابی و جذب مخاطب ، می توان گفت بروشور راه خوبی برای تبلیغات و بالا بردن فروش نیز هست . برای رسید به این هدف ، بروشورها باید طوری طراحی شوند که مشتریان ، آن ها را نزد خود نگه داشته و دور نریزند .  افزودن نکات مفید و مرتبط با نوع محصولات و خدمات ، بروشور را کاربردی تر و جذاب تر کرده و مخاطب را برای حفظ آن ترغیب می کند .